| Vive System Of A Down !!!!! | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
samael Membre du haut conseil
Nombre de messages : 11631 Age : 33 Localisation : Brest Date d'inscription : 21/01/2007
| Sujet: Vive System Of A Down !!!!! Sam 5 Mai - 20:47 | |
| I HAD AN OUT OF BODY EXPERIENCE, THE OTHER DAY, HER NAME WAS JESUS AND FOR HER EVERYONE CRIED, EVERYONE CRIED, EVERYONE CRIED.
TRY HER PHILOSOPHY, TRY HER PHILOSOPHY, TRY HER PHILOSOPHY, TRY. YOU DIE FOR HER PHILOSOPHY, DIE FOR HER PHILOSOPHY, DIE HER PHILOSPHY DIE.
CROSSED AND TERRORED RAVAGES OF ARCHITECTURE, LEND ME THY BLADES, WE'RE CROSSED AND TERRORED RAVAGES OF ARCHITECTURE, HOIST AROUND THE SPADE.
TRY HER PHILOSOPHY, TRY HER PHILOSOPHY, TRY HER PHILOSOPHY, TRY. YOU DIE FOR HER PHILOSOPHY, DIE FOR HER PHILOSOPHY, DIE HER PHILOSPHY DIE.
DIE.....DIE......DIE......WHY......LIE NAKED ON THE FLOOR AND LET THE MESSIAH GO THROUGH OUR SOULS, LIE NAKED ON THE FLOOR AND LET THE MESSIAH GO ALL THROUGH OUR SOULS, DIE, LIKE A MOTHER FUCKER, DIE, LIKE A MOTHER FUCKER, DIE, LIKE A MOTHER FUCKER, WHY, LIKE A MOTHER FUCKER,
I WANT TO FUCK MY WAY TO THE GARDEN, CAUSE EVERYONE NEEDS A MOTHER, FUCKER!
THE FOLLOWING OF A CHRIST, THE FOLLOWING OF A CHRIST, THE FOLLOWING OF A CHRIST, THE FOLLOWING OF A CHRIST, THE FALLING OF CHRIST, THE FALLING OF CHRIST, THE FALLING OF CHRIST, THE FALLING OF CHRIST. | |
|
| |
Nombre de messages : 11631 Age : 33 Localisation : Brest Date d'inscription : 21/01/2007
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Sam 5 Mai - 20:49 | |
| I will never feed off the evergreen luster of your heart all because we all live in the valley of the walls when we speak we can peak from the windows of their mouths to see the land the women chant as they fly up to the sun.
You never think you know why, Know, You never think you know why, Know, You never think you know why, Know, Ever think you know why, Know.
Books all say different things while people flap their yellow wings trying to soar by being a whore of life and almost everything the sheep that ran off from the herd may be dead but now's a bird able to fly able to die able to break your cursed earth (fuck your mother's earth)
You never think you know why, Know, You never think you know why, Know, You never think you know why, Know, Ever think you know why, Know.
On the other side, on the other side, the other side, Do you ever try to fly, Do you ever try to fly? Have you ever wanted to die, you ever want to die?
Don't ever try to fly, don't ever try to fly, Don't ever try to fly, unless you leave your body on the other side, Never try to die, you ever try to die.
Know, You never think you know why, Know, You never think you know why, Know, You never think you know why, Know, Ever think you know why, | |
|
| |
javier Membre du haut conseil
Nombre de messages : 5932 Age : 39 Localisation : Rennes Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Sam 5 Mai - 20:52 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Sam 5 Mai - 20:56 | |
| put1 tg | |
|
| |
javier Membre du haut conseil
Nombre de messages : 5932 Age : 39 Localisation : Rennes Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Sam 5 Mai - 21:01 | |
| Sur l'air de Santiano( ça c'est de la vraie musique !!) C’est un fameux pistard, Plein comme un tonneau, Alcoolo, Kanterbrau ! Dix-huit Kro, et une syphilo, Je suis fier d’être un pilier d’bistrot. Refrain : Tiens bon, ta 33, et tiens bon ta Kro, Alcoolo, Kanterbrau ! Si jamais t’as une petite soif, On ira tous au bistrot d’en face ! Je pars pour de long mois, Faire une cure d’Pernod, Alcoolo, Kanterbrau ! De penser à toutes ces bourrées, Je suis sûr d’en prendre plein le nez. Il paraît que là-bas, L’alcool coûle à flot, Alcoolo, Kanterbrau ! On en trouve même dans les ruisseaux, Ils font fort, dans ce pays d’poivrots ! On dit que là-bas, On n’paye jamais d’pot, Alcoolo, Kanterbrau ! Car le pinard dès qu’il a été bu Y est remboursé par la secu ! Un jour je reviendrai , plein comme un tonneau, Alcoolo, Kanterbrau ! Si y’en a un qui m’dit que ça craint, Je lui raconterai comme j’était plein | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Sam 5 Mai - 21:21 | |
| c'est l'une de mes chansons préférés également | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Dim 6 Mai - 3:24 | |
| je trouve que ca vous va bien !!! a tous les deux !! lol |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Dim 6 Mai - 21:14 | |
| n'importe quoi ça fait trop longtemps que j'ai pas eu de cuite IRL enfin j'ai bu quand même pas plus tard qu'aujourd'hui ... | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Lun 7 Mai - 4:40 | |
| |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Lun 7 Mai - 17:10 | |
| peut être mais j'étais net ...!!! | |
|
| |
Hiaba Membre du haut conseil
Nombre de messages : 8130 Age : 32 Localisation : Liège (Belgique) Date d'inscription : 13/11/2006
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Lun 7 Mai - 18:49 | |
| Vive system | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mar 8 Mai - 13:17 | |
| | |
|
| |
Nombre de messages : 8130 Age : 32 Localisation : Liège (Belgique) Date d'inscription : 13/11/2006
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 16:16 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 16:17 | |
| moi non plus je ne suis pas comme javier je te rassure | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 18:58 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 19:03 | |
| ah bon je croyai que tu ne voulai pas que je t'approche ... | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 19:13 | |
| mais si c'est pas comme javier tu peut t'approche ... | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 19:14 | |
| je ne suis pas comme javier | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 19:33 | |
| mais pas trop pres quand meme ... | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 19:33 | |
| ok 50 m de distance de sécurité | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 19:50 | |
| meuh non juste un metre ... | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Mer 9 Mai - 21:02 | |
| oui mais pour moi être a un mètre de toi ça craint si quelqu'un me voyait ... enfin tu comprends | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Jeu 10 Mai - 18:06 | |
| bien sur c'est pour sa que je te le dis ... | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Ven 11 Mai - 20:25 | |
| tu as compris que je te visai avec une attaque vile et sounoise ??? | |
|
| |
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! Sam 12 Mai - 21:29 | |
| bien sur | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Vive System Of A Down !!!!! | |
| |
|
| |
| Vive System Of A Down !!!!! | |
|